دلیل این نوآوری توسط این مجموعه این بود که کار اصلی ما پیمانکاری ساختمان بوده و سالها با شکل جداشدن سنگ و سرامیک از نمای ساختمان دست به گریبان بوده ایم .

در راستای آگاه سازی پخش کننده و مصرف کنندگان (گیره اسکپ سنگ و سرامیک ) اسکپ توسط گروه صنعتی دهقان مطالب زیر را برای شما دوستان عزیز به اشتراک میگذاریم .

در هر صنف افراد سودجو و متقلب که از نا آگاهی عموم استفاده میکنند ، و با دروغ و گفتن موارد خلاف واقع اقدام به سودجویی نامشروع میکند . عکس گیره اسکپ  هم که در این مطلب به اشتراک گذاشتیم یکی از این نوع کار های سود جویانه است.

مطالعه بیشتر : برای آشنایی با انواع اسکوپ مهار کلیک کنید .

که در زیر به مشکلات پیش آمده در راستای استفاده از اسکوپ نامرغوب ، فرق اسکپ جنس درجه یک و جنس نامرغوب و تبعات آن به طور کامل جهت آگاهی شما میپردازیم :

این گیره با ورق حلب تولید شده و دارای دو مشکل است که ابتدا به فرق اسکپ درجه 1 و اسکپ با جنس نا مرغوب میپردازیم و بعد از آن به تبعات نا خوش آیند با جزئیات میپردازیم .

1 – ورق فولاد «نازک» جهت کم کردن وزن گیره

2 – روکش حبلی ، روکش آب کاری شده و یا روکش به صورت رنگ شده

منظور از روکش حلب : منظور از روکش حلب ، روکش ابکاری شده یا روکش رنگ ، این است که روکش این فولاد نازک و سبک و نا مرغوب برای مواد غذایی مثل روغن نباتی طراحی شده و نسبت به روکش گالوانیزه که ما در محصولات خود استفاده می کنیم در برابر عوامل محیطی مثل رطوبت ، هوای آلوده ، باران اسیدی ، انبساط و انقباض دمایی و تنش دمایی هیچ مقاومتی ندارد .

تنها حسن این کار برای افراد سودجو است چون ظاهر آن شبیه گالوانیزه صنعتی است و آن را به اسم گالوانیزه عرضه میکنند . این افراد یا آگاهی به صنعت ساختمان ندارند و یا سودجو و متقلب هستند . چون هدف اسکپ دهقان از ابداع این گیره مشکل جدا شدن سنگ یا سرامیک بعد از گذشت زمان بر اثر عوامل محیطی و تنش های فیزیکی از بدنه بود .

در ادامه به صورت کامل میپردازیم به این که چرا اسکپ دهقان ؟! این افراد با این عمل عمل خود لطمه بزرگی به صنعت ساختمان وارد میکنند . به این دلیل که اگر اسکپ بی کیفیتی مثل مورد فوق استفاده شود .

طی زمان کوتاهی براثر عوامل همچون رطوبت ، هوای آلوده ، باران اسیدی ، انبساط و انقباض دمایی، تنش دمایی و خاصیت اسیدی بودن سیمان استفاده شده در سنگ دچار اکسیداسیون شده و کاملا اسکپ مورد استفاده از بین میرود که در اخر به طور مفصل به آن میپردازیم …

اما ضعف دیگر این گونه محصولات کپی ، نازک بودن ورق آن جهت سبک کردن گیره و افزایش سود نا مشروع آن است . که این مورد خاص برای پنهان کردن این مشکل اقدام به ایجاد خم و انحنا کرده اند .

این عمل به خودی خود بد نیست و حتی در کارهایی که تولید آن با ورق سیاه انجام میشود یک نقطه قوت محسوب میشود . اما در تولید محصول با ورق گالوانیزه این عمل کاری بسیار اشتباه بوده است .

چون اصطلاحا باعث زخمی شدن و لهیدگی روکش گالوانیزه میشود و در این صورت روکش گالوانیزه بر ضد خود عمل میکند و روند اکسیداسیون یا همان زنگ زدگی در این ورق خیلی سریع تر از ورق سیاه است .

مطالعه بیشتر : برای آشنایی با انواع اسکوپ پروانه کلیک کنید .

تنها راه برای بالا بردن قدرت مکانیکی یا تحمل باربری گیره اسکپ بیشتر با ضخامت و وزن مناسب است .که حداقل ضخامت با توجه به این توضیحات ضخامت 90 میباشد .که در ادامه به توضیحات کامل تری میپردازیم . با ذکر مثال و عکس در جهت بالا بردن آگاهی شما دوستان عزیز .

فرق اسکپ مرغوب و نامرغوب در مرحله اول در استفاده از ورق اولیه آن نمایان میشود به این دلیل که ورق مورد استفاده در مجموعه دهقان ورق گالوانیزه فابریک میباشد اما ورق مورد استفاده کپی کارها ورقی با برچسب یا رنگ که کاملا هم شبیه ورق گالوانیزه مرغوب است .

تولید میشود که فرق بین ورق استفاده شده برای تولید اسکپ را متخصصان نیز با استفاده از آزمایش بروی اسکپ در آزمایشگاه نیز متوجه میشوند و اصلا با نگاهی ساده و گذرا و کلی شناخت و تجربه در زمینه ورق گالوانیزه نیز باز هم قابل تشخیص نیست .

بعد از آن که متوجه شدیم نقش ورق مورد استفاده در تولید اسکپ تا چه اندازه مهم است سپس میپردازیم به تولید اسکپ از ورق بی کیفیت و نتیجه آن تولید محصول بی کیفیت و در زیر شرح آن را بیان میکنیم تا تبعات آن را همراه با عکس ببینیم و متوجه آن شویم که چرا اسکپ دهقان همیشه مورد تایید بزرگان این صنف (سنگ و ابزار سنگ) بوده است .

هنگامی که برای تولید اسکپ از ورق های نامرغوبی همچون ورق هایی که صرفا فقط شبیه ورق گالوانیزه هستند و روکش آنها چسب های رنگی و یا رنگ روغنی و روکش میباشد و قابلیت تشخیص این ورق بی کیفیت و ورق باکیفیت فقط امری است که در ازمایشگاه میتوان متوجه تفاوت آن شد و به سادگی قابل تشخیص نیست .

حال پس از استفاده از اسکوپ نامرغوب ، قابل ذکر است که جنس این اسکپ بر علیه عملکرد اسکپ عمل میکند . یعنی خاصیت اسیدی بتن با روکش هایی که برای نشان دادن سودجویان به مردم که بگویند اسکپ تولیدی شان از ورق درجه یک است نیز واکنش داده و باعث خورده شدن و سپس له شدن و در نهایت ریزش سنگ میشود .

عکس اسکپ نامرغوب فوق اسکپی است که مشتری جدید ما برای مجموعه ارسال کرده و برایتان عرض میکنیم ، عکس فوق کاملا گویای همه چیز میباشد که چرا اسکپ دهقان !

جنس بی کیفیتی که کپی کار ها تولید کرده اند ، طبق شرح زیر است :

استفاده از ورق نامرغوب : کم بودن ضخامت و اندازه جهت بابری و تحمل ، فرسایش در اثر شرایط رطوبتی انبساط و انقباض

در برخی ، موارد که اسکپ کار شود ، با توجه به جنس سنگ ، سنگ رنگ عوض میکند مثل عکس فوق که سنگ مرمر میباشد و فرسایش اسکپ و تولید خاصیت اسیدی در پشت سنگ شاهد عوض شدن رنگ سنگ و سپس بعد از آن ریزش میشود زیرا استفاده از اسکپ نامرغوب علاوه بر ریزش و سقوط سنگ باعث عوض شدن رنگ سنگ و از بین رفتن آن نیز میشود یعنی اسکپ بی کیفیت :

1 – سقوط و ریزش سنگ و خطرات احتمالی

2 – عوض شدن رنگ سنگ و زیبایی نمای ساختمان

حال رسیدیم به این موضوع که چرا باید اسکپ دهقان را انتخاب کنیم :

با توجه به مطالعه موارد فوق میرسیم به بیان این که مجموعه دهقان مخترع اسکپ نیز میباشد . تمرکز مجموعه بر این بوده است که با استفاده از متخصصان مجرب این حرفه و راه اندازی قسمت آرانددی بتواند پاسخگوی نیاز مشتری و اعتماد مشتری باشد . موضوع بعدی این که این شرکت توانسته است با جذب اعتماد مشتری به برند دهقان تبدیل شود که هر زمان نامی از اسکپ آمد برند دهقان بدرخشد .

مطالعه بیشتر : برای آشنایی با انواع اسکوپ زد کلیک کنید .

شایان ذکر است که : هر اسکپی اسکپ دهقان نیست !

به دلیل این که مردم عزیز کشور ما به اسکپ دهقان اعتماد و اعتبار کرده اند ، برخی از کپی کار ها در کشور اسکپ نامرغوب خود را با مارک دهقان تولید میکنند که بسیار جای تاسف دارد حال برای مشتری سوال پیش می آید که اسکپ اصلی با برند اصلی دهقان را چگونه تهیه کنیم ؟ برای تهیه محصولات اصلی دهقان ، فقط از ما یا کسانی که ما معرفی میکنیم و مورد تایید اسکپ دهقان میباشد .

که مطمئن باشید اسکپ را از خود ما یا کسانی که ما معرفی میکنیم که نماینده های ما هستند خریداری کرده باشید . که با خیال راحت نمای ساختمان خود را ایمن ، بیمه و زیبا کنید .

کپی کارها شامل دو دسته هستند :

1 دسته اول تولید کنندگان بزرگ و حرفه ای

2 – تولید کننده های خرده یا زیر پله ای

توضیح دسته اول تولید کنندگان بزرگ و حرفه ای :

که شناخته شده هستند و دارای جا و مکان مشخص هستند که عموما بعد از تذکر گروه صنعتی دهقان ، اقدام به تولید را متوقف میکنند  . در غیر این صورت گروه حقوقی این مجموعه با این اشخاص اقدام به برخورد قانونی میکنند .

توضیح دسته دوم تولید کنندگان خرده یا زیر پله :

عمده مشکل مربوط به تولید کنندگان خرده یا به عبارتی زیر پله ای است که مکان مشخص ندارد و بدترین و بی کیفیت ترین کپی های موجود بازار مربوط به این تولید کنندگان است چون اسم و رسمی ندارند که برایشان مهم باشد تا این اسم و رسم خوشه دارد شود .

و در گروه حقوقی مجموعه دهقان هم تا مکان مشخصی از آنها نداشته باشد ، نمیتواند به راحتی جلوی تولید بی کیفیت و غیر قانونی این افراد را بگیرد . اما به دوستان و همکاران قول قطعی میدهیم که مجموعه دهقان با ترفند های مختلف در حال پیگیری و کشف این افراد است .

و دیر یا زود برخورد قانونی انجام خواهشد شد ، البته به کمک شما هم چشم امید داریم  . پس چه خوب که مصرف کنندگان از عمل غیر شرعی و غیر قانونی این افراد سودجو آگاه سازیم . زیرا این کار در بلند مدت باعث بی اعتمادی مصرف کنندگان گیره اسکپ نسبت به این محصول شود .و ضرر این عمل متوجه همه ما (پخش کنندگان) و گروه صنعتی دهقان در نهایت صنعت ساختمان میشود .

دیدگاهی موجود نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *